Na całym świecie 52% pracowników co najmniej jeden dzień w tygodniu pracuje zdalnie, lecz wiele firm nigdy nie stosowało strategii pracy z domu. Kryzys zdrowotny związany z epidemią COVID-19 zmusza wiele organizacji do przyjęcia trybu home office praktycznie z dnia na dzień, a wdrożenie i zarządzanie sposobem takiej pracy może stanowić spore wyzwanie. Sprawdź jak KONTEL może pomóc Twojej firmie dostosować się do obecnych warunków.
CounterPath Bria Stretto to gotowe oprogramowanie typu softphone dla klientów korporacyjnych, które może stanowić uzupełnienie istniejącej usługi VoIP. Umożliwia przeniesienie komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej poza infrastrukturę znajdującą się fizycznie w siedzibie organizacji. Dzięki temu każdy pracownik może być dostępny pod stacjonarnym numerem służbowym na swoim urządzeniu mobilnym, w oparciu o dowolną platformę i w dowolnej sieci. Softphony Bria Stretto są zarządzane centralnie przez hostowaną platformę Stretto. Dzięki chmurowemu provisioningowi użytkownik loguje się za pomocą firmowego adresu e-mail oraz hasła. Wszystkie ustawienia konta SIP związanie z konfiguracją, ustawienia firewall, preferencji kodeków, książka adresowa itd. automatycznie pobierane są na urządzenie mobilne. |
Oprócz możliwości wykonywania i odbierania połączeń zyskujemy dostęp do wielu przydatnych funkcji. Wśród nich jest obsługa obecności, przesyłanie wiadomości tekstowych, współdzielenie ekranu oraz wideokonferencje. Rozwiązania Virual Meeting Room od Bria Stretto, to szereg możliwości współpracy zdalnej:
- spotkania indywidualne 1 na 1
- spotkania zespołu, gdzie wszyscy użytkownicy widzą się tak, jakby przebywali w jednym pokoju
- spotkania typu webinar, gdzie wideo skupione jest na prowadzącym
- udostępnianie dokumentów oraz ekranu
Do wszystkich opisanych funkcjonalności pracownicy zyskują dostęp bez względu na to gdzie się znajdują - w biurze, w podróży, bądź też podczas pracy w trybie home office. Szukasz idealnego rozwiązania do pracy zdalnej? Możemy pomóc. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza.